prachtige wimpers gedaan door Anna! Hele fijne gezellige sfeer in de salon tijdens de wimpers!
Zuzia
-
5 months ago
Ik ben erg goed geholpen! Mijn nagels zijn weer netjes
Alycia
-
5 months ago
Het was een genot, als man ook aan te raden!
Was bijna in slaap gevallen , zo ontspannend
Renzo
-
5 months ago
Lovely
Daniëlle
-
5 months ago
Superblij met m’n mooie bruine wimpers.
Nicole
-
5 months ago
Super blij met mijn pedicure behandeling! Ik kom er zeker terug:)
Gosia
-
5 months ago
Jynthe
-
6 months ago
Joanna
-
6 months ago
Very satisfied. Friendly atmosphere and nice people
Zuzana
-
6 months ago
Maaike
-
6 months ago