5.0
based on 42 reviews

prachtige wimpers gedaan door Anna! Hele fijne gezellige sfeer in de salon tijdens de wimpers!

Zuzia - 5 months ago

Ik ben erg goed geholpen! Mijn nagels zijn weer netjes

Alycia - 5 months ago

Het was een genot, als man ook aan te raden!
Was bijna in slaap gevallen , zo ontspannend

Renzo - 5 months ago

Lovely

Daniëlle - 5 months ago

Superblij met m’n mooie bruine wimpers.

Nicole - 5 months ago

Super blij met mijn pedicure behandeling! Ik kom er zeker terug:)

Gosia - 5 months ago
Jynthe - 6 months ago
Joanna - 6 months ago

Very satisfied. Friendly atmosphere and nice people

Zuzana - 6 months ago
Maaike - 6 months ago