Marta
-
9 months ago
❤️zawsze zadowolona
Magdalena
-
9 months ago
U Ani to czujesz się jak w domu z cudowną atmosferą i pełen profesjonalizm w wykonaniu paznokci i innych usług. Polecam z całego serca ♥️
Magdalena
-
9 months ago
Geen haast, duidelijke uitleg en gezellig
Michele
-
10 months ago
Hele goede service Anna is heel aardig en weet wat ze doet ❤️
Zuzia
-
10 months ago
Hele goede salon, fijne sfeer en Ana is erg vriendelijk en professioneel. Gellak pedicure is ontzettend mooi gedaan, overall heel erg tevreden!
Margit
-
11 months ago
The best place in the world ❤️
Weronika
-
11 months ago
Bardzo przyjemna i fachowa obsługa Bardzo Polecam😁
Magda
-
11 months ago
Zeer prettige, vriendelijke sfeer. De behandeling werd professioneel uitgevoerd.
Alina
-
11 months ago
Top!
Anita
-
about 1 year ago