5.0
based on 42 reviews
Marta - 9 months ago

❤️zawsze zadowolona

Magdalena - 9 months ago

U Ani to czujesz się jak w domu z cudowną atmosferą i pełen profesjonalizm w wykonaniu paznokci i innych usług. Polecam z całego serca ♥️

Magdalena - 9 months ago

Geen haast, duidelijke uitleg en gezellig

Michele - 10 months ago

Hele goede service Anna is heel aardig en weet wat ze doet ❤️

Zuzia - 10 months ago

Hele goede salon, fijne sfeer en Ana is erg vriendelijk en professioneel. Gellak pedicure is ontzettend mooi gedaan, overall heel erg tevreden!

Margit - 11 months ago

The best place in the world ❤️

Weronika - 11 months ago

Bardzo przyjemna i fachowa obsługa Bardzo Polecam😁

Magda - 11 months ago

Zeer prettige, vriendelijke sfeer. De behandeling werd professioneel uitgevoerd.

Alina - 11 months ago

Top!

Anita - about 1 year ago